Słońce, plaża, morskie fale...

2015-07-08 12:27:24(ost. akt: 2015-07-08 12:31:19)

Autor zdjęcia: Centrum BARKA

We wtorkowy poranek uczestnicy i pracownicy z Centrum Barka wyruszyli na wycieczkę. Celem podróży była Krynica Morska. Aby dostać się na plażę wycieczkowicze skorzystali z trzech środków lokomocji.
Pierwszym punktem podróży było Tolkmicko, gdzie czekał już na nas tramwaj wodny. Na nim spędziliśmy 40 min, płynąc do portu w Krynicy Morskiej. Bryza fal Zalewu Wiślanego, towarzystwo mew, przepływających motorówek i żaglówek zapewniły niezapomniane wrażenia.

W Krynicy przesiedliśmy się do kolejnego środka transportu. Dwuwagonowa kolejka zawiozła nas na plażę. Pogoda nam sprzyjała, więc chętnie się opalaliśmy i kąpaliśmy w morzu.

Kolorowe ulice zachęcały do zakupu pamiątek, a krajobraz do zrobienia wakacyjnych zdjęć. Ostatnim punktem wycieczki w tej pięknej nadmorskiej miejscowości była restauracja "Koga", gdzie zjedliśmy pyszny obiad. Później czekała nas podróż powrotna tramwajem wodnym do Tolmicka i autokarem do Górowa.

Więcej zdjęć z naszej słonecznej wyprawy można zobaczyć na facebooku Stowarzyszenia "Jesteśmy Razem".

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: CentrumBARKA

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Zaloguj się lub wejdź przez FB

1. Obiektywna #1771180 | 83.9.*.* 8 lip 2015 16:56

Panie Piotrze robi Pan świetną robotę. Szacun. Szkoda, że nie mamy tak kreatywnych osób w naszej gminie

Ocena komentarza: warty uwagi (5) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)